MENUMENU
REGULAMIN TAJSKIE GOTOWANIE
Regulamin sprzedaży usług: Warsztaty tajskiego gotowania „Tajskie gotowanie.pl”
§1 Postanowienia ogólne
Ilekroć w treści niniejszego Regulaminu mowa jest o poniższych określeniach, rozumiane są one jako:
- Regulamin określa zasady na jakich świadczona jest sprzedaż usługi: warsztaty tajskiego gotowania „Tajskie gotowanie.pl” (dalej: „Usługa”), realizowana przez EVERYDAY Bualoy Jabłońska, NIP: 5851446388, REGON:361472446, z siedzibą ul. Jaśkowa Dolina 9/1, 80 -252 Gdańsk (dalej: Usługodawca). Sprzedaż usług odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.tajskiegotowanie.pl.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Klient, zamawiając usługę oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje w całości Regulamin.
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu niezbędne będzie urządzenie posiadające dostęp do internetu, przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Klient zostanie również poproszony o podanie swojego adresu email –jest to konieczne do realizacji usługi.
- Podane ceny Usługi są cenami brutto.
§2 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Klient – osoba fizyczna bądź prawna zawierająca z Usługodawcą umowę o świadczenie Usługi.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego),
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
- Operator Płatności – Przelewy24.pl, którego właścicielem jest PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 7792369887, REGON 301345068, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, o kapitale zakładowym wynoszącym 4 500 000 zł, opłaconym w całości oraz wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez KNF -Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
- Strona – strona internetowa sklepu dostępna pod adresem www.tajskiegotowanie.pl.
§ 3 Umowa zawarta drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Strony, Usługodawca udostępnia usługę zawieraną drogą elektroniczną - sprzedaż Usługi warsztaty tajskiego gotowania. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną dochodzi do skutku po zaakceptowaniu przez Klienta treści Regulaminu oraz złożeniu zamówienia.
- Uiszczenie płatności (złożenie zamówienia) będzie równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą o świadczenie Usługi.
§4 Dane osobowe
- Usługodawca jest administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ogólnym rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szersze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę w związku z zakupem Usługi zamieszczone są pod adresem www.tajskiegotowanie.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane są na podstawie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i w celu jej realizacji.
§5 Prawa własności intelektualnej
- Usługodawca niniejszym informuje, iż Usługa stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Usługodawcy. Rozpowszechnianie nagrań z Usługi, bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie praw autorskich i majątkowych Usługodawcy, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej.
§6 Zakup Usługi – Złożenie zamówienia
- Klient w celu zakupu Usługi musi wykonać następujące kroki:
- a. wybraną Usługę należy dodać do koszyka.
- b. Następnie kupujący wybiera metodę płatności za zamówienie (Operator Płatności: serwis Przelewy24.pl), a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- c. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. Klient zobowiązany jest uiścić całość opłaty za usługę z góry w momencie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- d. Usługodawca przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy za pośrednictwem wiadomości email.
- Termin realizacji Usługi jest wskazany w treści wybranej specyfikacji usługi.
- Jedyną formą płatności za Usługę jest płatność elektroniczna za pośrednictwem Operatora Płatności,, w zależności od wyboru Kupującego:
- a. Za pomocą karty płatniczej:
- i. Visa Classic,
- ii. Visa Electron,
- iii. MasterCard,
- iv. Diners Club,
- v. PBK,
- vi. JCB,
- vii. American Express.
- b. Przelewem błyskawicznym,
- c. Blikiem.
- W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT dla firm zarejestrowanych w Polsce kliknij w okienko Chcę otrzymać Fakturę VAT i wypełnij dane do Faktury VAT. Podaj prawidłowe dane i NIP
- Kupujący otrzyma fakturę VAT na swój adres email, jeżeli zaznaczy odpowiednią rubrykę w formularzu zamówienia.
§7 Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Jeżeli Konsument zawarł umowę z Usługodawcą umowę na odległość, za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego na Stronie, Konsument, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Do realizacji uprawnień, niezbędne jest, aby Konsument poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia. Oświadczenie może być przykładowo wysłane drogą elektroniczną, pocztą, faksem na adres Usługodawcy.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wystarczy wysłanie oświadczenia przez Konsumenta przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności jest dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.
§8 Reklamacje
- W przypadku nienależytego lub niewykonania usług objętych niniejszym regulaminem, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji.
- Reklamacja klienta powinna być przesłana w formie wiadomości elektronicznej na adres email: kontakt@tajskiegotowanie.pl, lub korespondencyjnie, na adres biura obsługi klienta Usługodawcy: EVERYDAY Bualoy Jabłońska , ul. Zygmunta Augusta 11, budynek A, p. 407, 81-359 Gdynia.
- Reklamacja powinna określać:
- a) Wskazanie danych klienta umożliwiających jego identyfikację,
- b) Określenie usługi oraz zarzuty klienta wobec zamówionej usługi,
- c) Ewentualne żądanie klienta powiązane z postępowaniem reklamacyjnym.
- Jeżeli przesłana przez Klienta reklamacja nie będzie zawierać elementów określonych w treści powyżej, Klient zostanie wezwany do uzupełnienia jej braków. Okres uzupełnienia braków reklamacji nie jest wliczany do terminu rozpatrzenia reklamacji przez Usługobiorcę.
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Usługobiorcę wynosić będzie 30 dni od daty otrzymania wiadomości od Klienta. W przypadku reklamacji złożonej przez Konsumenta, dotyczącej usług polegających na sprzedaży rzeczy lub wykonaniu dzieła w rozumieniu Kodeksu cywilnego reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Warunkiem wystąpienia z roszczeniem przeciwko Usługodawcy przez Klienta będzie wyczerpanie drogi postępowania reklamacyjnego. Zdania poprzedzającego nie stosuje się do Klienta, który jest Konsumentem.
§9. Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń - Konsument
- Klient, będący równocześnie Konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- b. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- c. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego,
- Szczegołowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może znaleźć pod adresem: http://www.uokik.gov.pl. a także na platformie ec.europa.eu/consumers/odr.
§10 Odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi określone niniejszym regulaminem z zachowaniem należytej staranności.
- W związku ze świadczeniem usług określonych niniejszym Regulaminem Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta w każdym przypadku wyłącznie do wartości opłaty wniesionej przez Klienta pod tytułem świadczenia usług. Ograniczenie odpowiedzialności Usługodawcy opisane w zdaniu poprzednim nie ma zastosowania wobec Klienta, będącego Konsumentem.
§11 Postanowienia końcowe
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie internetowej Usługodawcy. Zmiany Regulaminu, odrębne regulaminy, nowy regulamin wprowadzony w miejsce uchylonego Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od chwili ich wprowadzenia do środka komunikacji elektronicznej.
- Do oceny praw i obowiązków Usługodawcy oraz Klienta, a także w sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się prawo polskie.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów.